Eleganckie sweterki damskie rozpinane czyli jak ubierać się do pracy w biurze?

Praca w biurze wiąże się z dress codem. Czasem nie jest on ustalony z góry, jednak warto wiedzieć czego nie należy zakładać, kiedy obsługujemy klientów zza biurka. To jak się prezentujemy nie świadczy tylko o nas samych, daje to również obraz całej firmy.

Stawiaj na koszule – eleganckie sweterki damskie rozpinane

Koszule są zawsze dobrym rozwiązaniem. Są eleganckie i łatwo je przełamać za pomocą dodatków. Można zapiąć je pod samą szyję lub rozpiąć kilka guzików, dzięki temu stylizacja nabierze nieco luźniejszego charakteru,

Jeśli dni stają się chłodniejsze na koszulę możesz zarzucić sweter lub ramoneskę. Świetnie sprawdzą się wszelkie, eleganckie sweterki damskie rozpinane za pomocą guzików lub suwaka. Można zarzuć je tylko na ramiona i zawiązać wokół szyi za rękawy lub założyć w standardowy sposób. Takie sweterki świetnie współgrają z koszulami, ale dobrze sprawdzą się też w zestawieniu z najzwyklejszą bluzką w białym lub czarnym kolorze.

W pracy, w której mamy kontakt z klientami, raczej nie powinno nosić się głębokich dekoltów lub bluzek z fikuśnymi nadrukami. Nasz ubiór nie powinien rozpraszać. Dlatego wszelkie koszule, golfy i eleganckie swetry powinny na stałe zagościć w naszej szafie. Swetry powinny być gładkie, dzięki temu zawsze łatwo będzie je zestawić z ubraniem, które będzie stanowić bazę. Kiedy pracujemy w miejscach, gdzie ważny jest dress cod, nasza szafa powinna być stonowana i kapsułowa. W taki sposób, łatwiej się ubrać!

Pamiętaj również, że makijaż i włosy, stanowią ważny element każdej stylizacji. Kolor ust czy oczu musi współgrać z całą resztą. Jeśli nie jesteś dobra w tworzeniu make up, postaw na delikatne cienie i szminki w kolorze nude. To bezpieczny bazowy makijaż, który świetnie wpasuje się w każdą stylizacje, nie będzie wyzywający i na pewno podkreśli Twoją urodę.

A jak wygląda Twój ubiór do pracy? Przestrzegasz dress codu czy raczej ubierasz się w to co uważasz za stosowane? Niezależnie od tego co lubisz nosić do pracy, pamiętaj, że sposób ubierania wpływa na odbiór drugiego człowieka.

Może Ci się również spodoba